- Nastavnik: Marin Maras
- Nastavnik: Marin Maras
- Nastavnik: Lahorka Halmi
- Nastavnik: Ivana Varicak
Cilj predmeta je upoznati studente sa ulogom i značajem marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu. Studenti će biti upoznati sa cjelovitim sustavom marketinškog menadžmenta kao pretpostavkom za donošenje relevantnih poslovnih odluka.
Ishodi učenja:
1. Objasniti pojam i koncept marketinga, važnost marketinških aktivnosti u suvremenom poslovanju poduzeća te proces poslovnog odlučivanja u marketingu
2. Objasniti proces istraživanja tržišta, osnovne elemente marketinškog okruženja te segmentaciju tržišta i izbor ciljnog tržišta
3. Identificirati osnovna obilježja i čimbenike ponašanja potrošača
4. Definirati politiku proizvoda i cijena kao osnovne elemente marketinškog miksa
5. Objasniti kanale distribucije i oblike promocije kao osnovne elemente marketinškog miksa
6. Izraditi marketinški plan na temelju poznavanja okruženja i rezultata istraživanja tržišta
- Nastavnik: Tihana Cegur Radović
Cilj kolegija je upoznati studente s ulogom i značajem marketinga kao poslovne koncepcije u suvremenom tržišnom gospodarstvu. Studenti će biti upoznati s cjelovitim sustavom marketing menadžmenta kao pretpostavkom za donošenje relevantnih poslovnih odluka.
Ishodi učenja:
1. Opisati pojam i koncept marketinga, važnost marketinških aktivnosti u suvremenom poslovanju poduzeća te proces poslovnog odlučivanja u marketingu.
2. Objasniti proces istraživanja tržišta, osnovne elemente marketinškog okruženja te segmentaciju tržišta i izbor ciljnog tržišta
3. Identificirati osnovna obilježja i čimbenike ponašanja potrošača
4. Definirati politiku proizvoda i cijena kao osnovne elemente marketinškog miksa
5. Objasniti kanale distribucije i oblike promocije kao osnovne elemente marketinškog miksa
6. Izraditi marketinški plan na temelju poznavanja okruženja i rezultata istraživanja tržišta
- Nastavnik: Tihana Cegur Radović
- Nastavnik: Draženka Birkić
- Nastavnik: Lahorka Halmi